FRÅGOR OCH SVAR - FÖRENINGSKUND
Leverans
Vem levererar mitt paketet?
Leverans kommer att ske via föreningen/klassen som du beställt av. Föreningen/klassen ska leverera dina varor i skälig tid från det att dem mottagit sina varor från oss. Vänligen kontakta den förening/klass som du köpt dina produkter från om du har frågor om din leverans. Vet du inte vilken förening du beställt från? Vänligen maila info@ickystick.se
Returer & reklamation
Hur gör jag en reklamation?
Om du upplever att det är fel på din produkt maila info@foreningskryddor.se så hjälper vi dig.
Hur gör jag en retur?
Har du fått varorna levererade av en förening/klass gäller 14 dagar från det att föreningen/klassen mottagit sin leverans. Maila oss om din retur för vidare information.
Du står själv för returfrakten och förtjänsten som föreningen/klassen tjänat på produkten du vill returnera återbetalas ej.
Våra produkter
Vad händer om varan är slut?
Vi planerar och uppskattar inköp noga men i vissa fall händer det tyvärr att någon produkt tar slut. Vi förbehåller oss då rätten att betala tillbaka varan och där vi kan delleverera varan till dig.
Betalningar
Hur beställer jag?
Alla köp görs via vårt försäljningsverktyg. Du som kund lägger själv din beställning och betalar din order direkt med swish eller kort. När köpet har gått igenom skickas kvitto till den mail som du angivit. På kvittot hittar du ditt betalsätt, moms, ordernummer och namnet på den säljaren som du köpt dina produkter från.
Kan jag betala med annat än kort eller Swish?
Har du inte möjlighet att betala med kort eller swish? Då alla köps behöver registreras i webshopen för att komma med på orderlistorna behöver produkterna säljas direkt.
Fråga säljaren om hen har möjlighet att hjälpa dig att göra ett köp i sitt namn. Tänk på att säljaren inte ska behöva ligga ute med pengar så se till att ordna betalningen på annat sätt så att det känns bra för er båda.